Simson S51
N N jako NORMAL
Základní model typu S51. Byl určený pro chudší
vrstvu ,co hledala cenově dostupný motocykl (lesáci,rolníci apod.)
Výbava:
- 25W světlomet
- 3 rychlostní
převodovku
-
Chybí směrovky a zámek
řízení
Konec výroby
1988, kvůly zákonům NDR (M otocykl musí mít blinkry)
Simson S51 B
B jako BENUTZER (uživatelský)
Nejprodávanější model S51. Tento motocykl měl
oproti NORMALu směrovky a zámek řízení. Prodávaly se 2 verze 3 rychlostní (B1-3) a 4 rychlostní
(B1-4)
V roce 1983 byl
nahrazen modelem B2-4 s lepší vybavou.
Výbava:
- 35W světlomet
- 3 nebo 4 rychlostní převodovku
- směrovky
- zámek řízení
- bezkontaktní
zapalování
- upravené
teleskopické vidlice
-
comfortnější nožní startér
Simson S51 C
C jako
COMFORT
Spíše určený na vývoz jako láhudka pro nadšence značky.
Tento model byl v plné výbavě. Takzvaně
vylepšené ,,Béčko,
Výbava:
- 4
rychlostní převodovka
-
Otáčkoměr s kontrolkou na dálkové světla
- 2x brzdový spínač
- Boční stojan (policajt)
- nový profil pneumatik
K35
- Od roku 1990 12V
palubní napětí
Simson S51 E
E jako ENDURO
Určený pro lehký terén. Pneu měly teréní vzorek.
Lišil se umístěním výfuku , krytím výfuku ,
vyššíma řidítkama, zadníma tlumičema, přední tlumiče měly silnější pružiny 3,4mm (S51 B 3,2mm),
pákou zadní brzdy, víška posazení nádrže, vzpěry rámu a některé kusy měly plastové blatníky ,,
CROSS''
Typ S51 E/4 byl
uspůsoben pro OFFROAD jízdu (bez elektroniky).
elektronická výbava:
Shodná s S51 B2-4
Simson S70
Vylepšená verze ,,Céčka,,
Motoru byl zvětšen obsah na 70 ccm, delší
převody,vzpěry rámu a 12V palubní napětí. Maximální výkon 4,1kW a rychlost
75km/h
elektronická
výbava:
Shodná s S51
B2-4
Na tento článek se vztahuje moje autorské právo!